بویِ خوشِ زندگی

بایگانی
آخرین مطالب

جاده شمال

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۳۶ ب.ظ

بسم الله


ناصر عبداللهی میگفت میون این همه ستاره من یه شهاب بی نشونم.باید بگذره.خوبه خوشحالم که بچه ها بهم زنگ هم نمیزنن.دارم با واقعیت زندگی آشنا تر میشم.زمان میره و من راضی به روزهای خوبم هستم.شکر.سختی هم هست.میخواهم بزنم تو کار مبل شویی.در حد حرف است.همین.

دلم را به روزهایی سپرده ام که می آیند.فضای مجازی را رسما ترک کرده ام.در تلاشم حداقل.توییتر و اینستا و این چیز ها را بسته ام.فیلم میبینم و میگذرانم.

وه که جدا نمیشود نقش تو از خیال من...

  • هادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی