بویِ خوشِ زندگی

بایگانی
آخرین مطالب

دانشگاه دانشگاه

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ق.ظ

بسم الله


سه سال شد که اومدم دانشگاه.ولی هیچ وقت توش احساس راحتی نکردم.همیشه درگیر یه غربت الکی بودم توش.همه چی برام غریبه مونده و حس نمیکنم جاییه که کلی از وقتم رو توش گذروندم.جاییه که کلی از آدم های زندگیم رو اونجا دیدم.هنوزم حس میکنم منو دانشگاه دو تا نقطه ی دور از همیم.الان نشستم تو لابی دانشگاه.دلم نمیخواد کسی رو ببینم یا حتی با کسی حرف بزنم.میخوام درگیر تنهایی خودم بمونم.

------

سینداک نیویورک رو دیدم و حس کردم زندگی چه قدر شاید با اون چیزی که فک میکنم فرق داره.شاید این دید فقط یه دید لحظه ای باشه ولی در کل و از بالا داره چی میگذره؟اینجا چ خبره؟

  • هادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی