بویِ خوشِ زندگی

بایگانی
آخرین مطالب

سی سالگی

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷ ب.ظ

بسم الله

 

برای سی سالگیم کلی نامه تو وبلاگ نوشتم که منتشر بشه.نمیدونم تا اون موقع زنده باشم یا نه ولی اگر نبودم لطفا تا قبل از اون نخونیدشون!اینو به کسایی میگم که لپ تاپم تو دستشون میاد!میخوام بدونم هادی 22 ساله چه حالی داشته که اینارو نوشته و حالا اون هادی 30 ساله از کدوم یکی از اون حرفاش پشیمون شده!

  • هادی

نظرات  (۲)

نامه های به آینده ترسناکن! من اولین بار برای شونزده سالگیم نوشته بودم از چند سال قبلش، نتیجه ی خوندنش چندساعت زار زدن متوالی بود و حس همیشگیِ "من چرا اونقدر که میخوام خوب نیستم ک چرا عمرم هدر میره"

پاسخ:
راستش نامه های من به آدم های نزدیکِ زندگیمه.به خودم نیست!

:)) آهان! این حجم از کج فهمی از مفهوم پست جای تقدیر داره

پاسخ:
نه بابا شاید من بد نوشتم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی