بویِ خوشِ زندگی

بایگانی
آخرین مطالب

مشت و سبلان

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸ ب.ظ

بسم الله




سلام.

اول اینکه حاجیتون تمرینات بوکسش رو شروع کرده.از فردا با استادا درگیرم!

خب از این بگذریم.

گذشتیم.


پنج شنبه چهار صبح دارم میروم سبلان.با گروه سن بالاهای از خود راضیِ غرغرو.این ها همه از بی کسیِ که باید با این جمع ها بروم.اما از دست روزگار!

خیلی حرف ها و خاطره ها از کوه رفتن هایم دارم!ولی حوصله اش نیست!دوباره مینویسم.


دوشنبه ی بعدی امتحان ارتوپدی دارم.نمیدانم چه میشود ولی زیاد مهم نیست.خودم دارم یاد میگیرم!


تابستان جای خوبی رفته اید ؟

  • هادی

نظرات  (۴)

من آخر هفته قراره برم فیلبند ایشالا :)
پاسخ:
عه رفتید خوب بود؟
خیر، نامردا کنسلش کردن :(
کاش این کامنته رو نذاشته بودم :(
پاسخ:
ای بابا!ایشالا یه وقت دیگه حالا!چرا!؟
چرا کنسل کردن یا چرا کاش کامنت نمی‌ذاشتم؟
پاسخ:
چرا کامنت..؟
آخه ضایع شدم :))
پاسخ:
اوه نه بابا این داستان هر روز هممونه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی