بویِ خوشِ زندگی

بایگانی
آخرین مطالب

عنوان ندارد

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۵ ب.ظ

تکرار یک تجربه ی تکراری به امید درکِ حس های جدید.

چه بیهوده.

  • هادی

نظرات  (۳)

  • دامنِ گلدار
  • اگر از ابتدا نیّت رو به تکراری بودن بگذاریم، آره، شاید بیهوده باشه. باید فراموش کرد، میشه فاصله گرفت و دوباره سمتش رفت. من که به تکرار ایمان دارم.

  • دامنِ گلدار
  • اگر از ابتدا نیّت رو به تکراری بودن بگذاریم، آره، شاید بیهوده باشه. باید فراموش کرد، میشه فاصله گرفت و دوباره سمتش رفت. من که به تکرار ایمان دارم.

    پاسخ:
    تکرار یک اتفاق تو سن و سال و فضاهای مختلف ممکنِ تجربه های مختلفی درست کنه.قبول دارم در این حد.

    سلام.

    من زیاد این رو امتحان کردم. هیچ وقت اون اولی نمیشه.

    پاسخ:
    آره همیشه انگار اون یه چیز دیگس.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی