بویِ خوشِ زندگی

بایگانی
آخرین مطالب

شاد؟

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲ ب.ظ

بسم الله


هر کی خوشحاله قشنگ هم زندگی میکنه؟یا هر کی قشنگ زندگی میکنه خوشحاله؟

فاصله ی این دو تا جمله فک کنم زیاده.همیشه میشه فقط شاد زندگی کرد و فقط زد و رقصید و همه چی!ولی این همون قشنگ زندگی کردنه؟شاید نه.همیشه دارم زور میزنم که قشنگ زندگی کنم.با خوشی و ناخوشی هاش.ازش فرار نکنم.شاید همینه که اینقدر دور شدم از این چیزا!از بقیه.


پ.ن:پنج ماهه که شبا نمیتونم خوب بخوابم و همش استرس دارم.یه استرس گنگ و مبهم.

  • هادی

نظرات  (۴)

سلام
قالب خواستی در خدمتم
خوشبخت بودن و شاد بدون اینه که اززندگی راضی باشی
نگاه من به زندگی اینه
جمله دوم به نظرم درست تره. شادی واقعی ممکنه نمودهای بیرونی و عامیانه مثل زدن و رقصیدن رو نداشته باشه اما کامل ترین نوع شادی باشه. و اتفاقا به نظرم شادی هایی که خیلی در ظاهر بروز پیدا میکنن، اغلب خوشی های سطحی هستند.
پاسخ:
آره فک کنم کسی که خوشه واسه خودش خوشه و سعی نمیکنه به عالم و آدم نشون بده!
  • 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...
  • تکستتو هنو نخوندم ولی تو همع پستات اولش ی بسم الله نوشتی!! خداااایی دس خوش:)
    پاسخ:
    از بچگی میگفتن هر چی بدون بسم الله باشه نصفه نیمس...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی