بویِ خوشِ زندگی

بایگانی
آخرین مطالب

علوم اجتماعی.

شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۳۹ ق.ظ

بسم الله


تاحالا نمیدونم چند بار شده که تصمیم گرفتم توییتر و اینستا و تلگرام رو بذارم کنار.تقریبا هر دو هفته یه بار توییترم رو پاک میکنم،اینستا رو غیر فعال و تلگرام رو به خودم قول میدم کمتر سر بزنم.بعد این قضیه ها سه چهار روز کلنجار پیش میاد.اینکه ببین چه قدر الان دوران خوبیه و این حرفا رو به خودم میگم ولی بازم فضولیم گل میکنه.حس میکنم اونجاها یه خبرایی هست و من ازش بی خبرم و این یعنی از دست دادن کل معنای زندگی!برمیگردم و باز میبینم خبری نیست که نیست.خب من کلا آدم اجتماعی بودم نسبتا.ولی الان یکم تنها شدم.به خاطر سنم شاید یا هر دلیل دیگه ای.برای جبرانش میام این شبکه ها ولی اینجا تنهایی محضه.ارزش هر آدمی و حرفاش اندازه یه اسکرول 5 ثانیه ایِ و واقعا کسی به حال کسی اهمیت نمیده.ولی همه حرفای دلشون رو همونجا میزنن.من به خودم میگم خب پس من حرفامو به کی باید بگم؟نمیدونم.فقط دارم سعی میکنم شبکه های اجتماعیم رو عوض کنم.به سمت گود ریدز یا هر چیزِ دیگه ای که خوب باشه!شما چیزی میشناسید؟

  • هادی

نظرات  (۲)

منم این سو دارم البته فقط نسبت به تلگرام :|
هی چک میکنم میبینم جز یکی دو تا کانال خبری نیستا
باز دوباره چک میکنم! :|
خلاصه که به تنهایی مدرنی مبتلا شده ایم...
پاسخ:
با تجربه های خودم فک کنم منتظر کسی بودن این مدلیه:)
بخشی از وبلاگ رو خوندم
چقد حرفاتون شبیه خودم بود
یه بخشی فهمیدم پزشکی میخونید انگار
یه جام گفته بودین اگه روانکاو بشین جذابه
من اما روانشناسی میخونم
ولی فک میکنم اگه پزشکی میخوندم حالم بهتر بود!!!
یعنی برعکس
تمام این تنهاییا و افسردگی ها و عادی شدن دانشگاه و بی خیال شدن دانشگاه و... خیلی حرفای دیگه رو تو خودمم یافتم
جالبه واسم...جالبه
پاسخ:
سلام:)
نمیدونم مطمئن نیستم رشته ی دانشگاه چه قدر تاثیر داره هر چند خودمم دوست داشتم یه چیز دیگه میخوندم!
وضع دانشگاه ها که واقعا واسه کسی که بخواد خوب پیش بره خوب نیست!حوصله سر بره!
تنهایی و افسردگی و اینا هم یه بخشیش شاید به خاطر سن و سال باشه و شرایط و ....شما خودتون بیشتر واردید رشتتونم همینه!
آخرش ولی همه اش فکر خود آدمِ که مهمه...
به قول سهراب :"هر کجا هستم،آسمان مال من است..."

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی