بویِ خوشِ زندگی

بایگانی
آخرین مطالب

نداشتن ولی داشتن

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۴۲ ق.ظ

بسم الله


از بچگی هر چیزی را خراب میکردم عذاب وجدان میگرفتم.از اینکه میتوانستم بیشتر مراقب باشم و نبودم و حالا خرابش کردم و زحمتی میشود برای خانواده ام.هیچ وقت پدرم برای خراب کردن هیچ چیزی حرفی به من نزد.حتی وقتی ال نود نو را مادرم داد که توی پارکینگ بزنم و من که شونزده سالم بیشتر نبود بیش از حد گاز دادم و خورد به در و مجبور شدیم دو تا از درهایش را عوض کنیم پدرم هیچ چیز به من نگفت.اما همیشه چون از خودم کسب و درآمدی نداشتم به خراب کردن چیزها حس بدی پیدا میکنم.انگار امانتی دستم باشد و نتوانم از آن نگهداری کنم.یک روز خودم به دست می آورم و جبران میکنم...

  • هادی

نظرات  (۳)

سلام.
می‌دونین من به خراب کردنِ عمرمون فکر می‌کنم. این که اگه خراب شد، تهش وقتی داریم که براش ناراحت باشیم یا نه؟ اصن باید در برابر کی ناراحت باشیم؟ خودمون؟ بقیه‌؟
پاسخ:
نمیدونم خراب کردن عمر چه مدلیه خودم!

به نظرم در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست.
من که اصن ترس از خراب کردن دارم :(
پاسخ:
همش نگرانیم!
منم به خرابکارى هام حس بدى داشتم.. ولى چون اکثرا بابام اون اشتباه رو گردن میگرفت زود اون حس بد محو میشد :))
پاسخ:
این حس حامی بودن بهترین حس دنیاست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی