بویِ خوشِ زندگی

بایگانی
آخرین مطالب

عجیبه

پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲ ق.ظ

عجیبه که حرفای این چند وقت رو که می خونم همش پر شده از این چرت و پرتایی که به نظر میاد یه بنیه ی مهمی پشتش داره و خودم بیشتر از همه می دونم چه قدر تو خالیه.شرمندم.خودمم واقعا دلم نمیخواد همچین چیزایی سر هم کنم.دلم می خواد قصه بگم،چیز جالب تعریف کنم،از آدمای خوب زندگیم بنویسم و اینجور چیزا.فکرم بی داستان شده،چشم هام دنیارو سخت می بینه و دست هام کمتر چیز جدیدی رو لمس کرده.پاهام تو مسیرای تکراری میرن و میان و چیزی به فکرم نمیرسه که بگم.خسته کننده شدم و خودم بهتر از همه اینو میدونم.امیدوارم بتونم کاریش کنم.

  • هادی

نظرات  (۱)

  • خورشید ‌‌‌
  • به نظرم نباید آدم خودش رو ملامت کنه و نباید جلوی خودش رو بگیره برای این‌طور نوشتن. خاصیت این روزهاست به هرحال و بعد که برمی‌گردی می‌خونی، می‌دونی چرا این‌طور بوده. فرصت زیاده برای چیزهای جالب نوشتن.

    پاسخ:
    یه جوری شده که آدم حس می کنه فرصتی نیست.نمیدونم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی